Rabu, 2 Mac 2011

aku keliru.

emm,, aku keliru dgn kebaikn dye dan aku tak psti sama ada dye ikhlas atau sje nk bt aku takot or keliru. dye mudah brubah watak .. tdi marah2 .. skrg , ok .. baik .. ketawe lg ..
ptot ke aku p'caye atau aku pun trut sama 'main tarik tali' dgn dye ..(gurl)

ni len plak ,, dye mcm x bersungguh ,,, membuatkn aku t'piki .. ape yg ko nk ?? bile dye sungguh dye mule soal yg bkn2 . so di sini aku ambil keputusan ..  kalo dye bersungguh aku pon bersungguh , kalo tak aku pun tak .. bia same2 tak terguris hati dan same2 puas hati .. (men)


*** atau jgn2 korg da plan nk bt sume ni .. tanpa pengetahuan aku . aku je yg tak taw slame ni kott..
-->terbaru dye ckp "ntah bia j la .."
 see dye x bersungguh .. ak pon same .. abes cite , aku x sakit ko pon hepy !

Tiada ulasan: