Khamis, 24 Mac 2011

perbualan kosong http://www.smileycodes.info

assalamualaikum,hello ^.^v


perbualn kosong ni belaku semalam,maser org sibuk dok tnye "berape spm kau?" haha . tanya lah lain ..
tapi tak mengapa . setahun sekali je kan kan? 


pebualan bemula 

dia : nik sombong lah
       (:
aku : hey mane ade
        ramai sangat nak sapa tadi,seyes la
dia : xpe
       aku da kecik ati
       dah xleh buat pape
aku : alamak?macam mane ni..hehe
        ala kau ni..
        eh kau dpt bpe ?
dia : biase2 je
aku : owh , sme la
        org bser saje..haha
dia : heheh
       kau da tak nampak grang la skrang
       hehe
aku : haha..yeke
        eh,masih sama la
dia : hehe
       tapi aku tengok macam bajet ayu je (:
aku : siot je kau..tak de makne nak bajet,.ape yg tuhan da anugerahkan tu..tu jela
        simple suda,nak amek result bukan ape pon..haha
dia : wah bagi aku bace karangan nampak (:
aku : haha..bukan karangan la tapi bagi kau tahu dengan jelas
        eh,kau perasan tak dekat kantin da ade cabinet cg rahim ? makin byk la bhan cg letak .. haha
dia : ea
       tak perasan la
       bagus lah macam tu (:
aku : kau apply mane?
dia : tak tahu lagi
       tengok le cm mne nti
aku : owh .. ok
dia : kalau bole kau nak jadi ape?
aku : em nak jadi fashion designer..haha
        tak jd kott
dia : wahh power !
       pe x le plak
aku : suka suka saje
dia : kau ?
dia : ntah le
       xtaw la
       hehe
aku : aitt tak kan tak taw lgsung .. share lah :)))
dia : pilot haha
       tapi tak pndai sgt
       susa sikit la kan
aku : fizik kau ok ?
dia : haha
       lulus je
       macam kene lupekan je ek
aku : owh tapi kalo nak jd pilot fizik kena gud kan?
        mgkin rezeki kerjaya kau bidang lain ..
        byk lagi pilihan  :)
dia : insyaallah
aku : mudah mudahan , amin
dia : (:



pebualan  tamat *




masing masing ade pilihan kerjaya sendiri ,
aku harap korg dpt jd ape yg korg impikan
gud luck ! ^.^v

2 ulasan:

azlie b0k syah berkata...

hehehe menarik lah...follow me sekali..http://azlieboksyah.blogspot.com okey...:)

nazirah mustafa berkata...

terima kasih .. maaf lambat reply :) suda sy follow