Khamis, 14 April 2011

sukasuka

assalamualaikum,hello ^-^v
hari ni kan aku nak share dgn korg ..aku tak rase ni frst time aku luahkan isi hati dan segala bagai kat belog aku ni ..(korg bace nada gedik) 

okay , aku nk 'muntahkan' kat belog ni pasai perasaan . jap2 perasaan ke perasan ekk ? haha
eh malu pulak nk ce cite kat belog ni ( ish pasai plak nak malu .. kan belog aku .. lantak lah depa nak kata apa pon ).

okay jum selami isi hati aku. (selami je taw? jgn cabut .. tak benyawa aku nti ) aku sedar aku ni 'sebaik umat' sampai kan sume bnde aku nk bg kat org,tak pun org buat 'semacam' kat aku ..aku ckp tak pe. (sambil senyum keldai). padahal ade benda gak yg buat aku kedekutkedekak like makanan lah =)
japjap aku stret to de poin je . ni masalah jiwa taw ! first time seyh alami .. haha
tapi i tak mudah melatah sebab i da ready awl2 lg ..mmg i akui agk sedih jugak . siesly dlm otak i ni..i redha je , ikut takdir yg tuhan rancang utk i. (apesal ber-i,u ni? nti org ckp mcm manje je) sbb ade hikmahnya ..

mcm hari ni.. i dpt temuduga , syukur sangatsangat dlm masalah ade jugak terselit kegembiraan . hikmah kan ? aku pun tak sangke. semalam aku dgn kwn aku .. bercakap pasal tak saba nak study , nk 'busybusy' kan diri .. tuptup hari ni dpt temuduga (baru temuduga,tapi uolls doakan i dpt ok?)

okay chegite nye gini pasai 'jiwa' ..
jangan risau i tak kan sesekali amek kesempatan ..example " i mintak u jnji itu,ini or bla bla" .
i pasrah , yg lepas biarlah lepas .. kalo ade jodoh melekat antara u dgn i ,ade la. kalo tak de takpe . tngu saje , baru 18tahun meh! muda lg ..tapi ape pon i tetap akn ingat peristiwa2 menarik dan yg  tak menarik antara kita .

okayokay, aku sudah kan jugak . padahal byk lagi nak ckp..
bukan ape i takot nti u ckp .. i ni gedik la,nk tarik perhatian la.. pdahal gedik tu betol..(sume org gediks ok ?!) tapi tarik perhatian tu tak !same skli tak !

mulai ari ni aku nak bahagia (bukan bemaksud smpi hilang jiwa ye) mcm bukak kitab baru .. hehe

          em mcm ni .. senyum dan pejam mata , pastu tgn sorok belakg! belagak kan ? haha

okay bubye, muahmuah ! :)))

Tiada ulasan: