Isnin, 18 April 2011

chakapchakap sukasuka

assalamualaikum,hello ^^v (mukadimah biase)

ok aku nak shonteng pasal chakapchakap dengan member tadi . chakapchakap ni takde tokoktambah okay . semuaa nya ori .

jomjom ::

kawan : salam nik

aku : ye ye,wksalam..nape?

kawan : kau da sedia pegi temuduga tu?

aku : dah pegi semalam..haha

kawan : ape macam?kompem masuk la?

aku : ntah la wey..tunggu je la

kawan : nie kau amek diploma rekabentuk ape?

aku : macam kau tak tahu pulak..haha,tempat di perak

kawan : masuk ar , dah boleh panggil siswazah

aku : errkkk...

kawan : dah ade bf baru nampaknyer

aku : tak paham..tak main la bfbf ni..bole jalan,terus jadi bakal suamy je..haha

kawan : hahaha..you that right,i agree

aku : bagusbagus sebab paham.kalo bf,marahmarah..jelesjeles tak guna sebab bukan bf tu milik kita. tapi kalo istery marahmarah..jelesjeles..suamy tetap kena terima ..haha

kawan : wowwww..orang dah masuk u pemikiran dah matang siot

aku : xcuse me belum lagi..oh kiranya mase sekola dulu tak lah? sengal

kawan : kat sekola kau macam budakbudak lagi tapi sekarang aku dah nampak aww kematangan kau tu

aku : haha..ayat kau tak boleh blar(geli).. kau pon

kawan : aku lain,otak aku macam budakbudak lagi la..hehehe

aku : what?mengaku?haha..aku suke dengan orang yang terusterang..bagusbagus

kawan : yela kena terusterang tak macam orang tu..dah ade bf pon taknak mengaku..hahaha

aku : sape orang tu?sies aku single..aku just tak canang kat orang je.. ape kejadah nye..dengan sape kau dengar cercite ni?

kawan : takde lah..aku cuma chakap je tadi

aku : aitt..kau ni..eeii macam cina ar..haha

kawan : biase lah tu..haha

<tammat>

chakapchakap ni just for sukasuka je..harap takde salah faham.
okay,selamat tinggal !

Tiada ulasan: