Khamis, 1 September 2011

hari R A Y A A I D I L F I T R I 2011

assalamualaikum =)
selamat hari raye shemuaa huu 
ok , aku dah lama gile kot tak conteng kat belog ni haha.
tadak cite gosip punn , cite R A Y E jee memanjang .

bermula dengan R A Y E PERTAMA , kat rumah nenek . shemuaa sedara mara berkumpul pastu salam maaf memaafi . then tibalah masanya shemuaa sepupusepapat aku mintak duit RAYE kat makmak dan pakpak  sedara nih , haha . aku pun dapat gak tapi tu lah sikit je , yelah da besar kan . hmm besar la sgt aku ni . haa .

okay , lepas tu kiteorang pegi jalanjalan raye , kat melaka je .

budakcomel ni -zahirah- susah sgt nk bg senyom ! 

haa ni adeq si zahirah tu . tertawan aku dengan mata dia ! ^^v

-zahirah- di paksa bergambar ! 

budak paling nakal ! -iman- tengok saje lah beg dia tu haha .

akhirnya dpt jugak senyom -zahirah- ni 

stop habis nk cite RAYE (1)
----------------------------------------
jom tengok pics RAYE (2)

 yeah my best fren -eifa & akma- 

aku dgn eifa

ini mom aku . 

cazen aku 

-eman- dok main gitar !


----------------stop---------------
nanti InsyaAllah aku cube untuk mengupdate lagi . haha 
kbai . salam

Tiada ulasan: