Sabtu, 9 April 2011

paling berat!

assalamualaikum,hello ^.^v

saat ini aku nak shonteng pasai paling berat iaitu perasaan . aku rase betol lah masalah perasaan paling berat berbanding masalah lain .. cth la ek , masalah kerja,duit,sibling.. bla bla mgkin kita dpt selesaikan..




tapi kalo perasaan lah .. hahha ..(dlm hati msty cm ni ) kat bawah nii..




aku tak rase korg dpt selesaikan msalah perasaan dgn cepat dan begitu pantas sekali .. lame woo nk buat keputusan .. ade yg smpai nonggeng-nonggeng , melalak .. menjerit .. mengaum .. haha mcm2 lah . ada tu bertahun-tahun lamenya baru dpt buat keputusan .. huh! rumit kan ? tapi nak buat keputusan tu kena lah bijak. nanti datang masalah perasaan lagi ! bertahun kena pikir .. aduhh !

okay okay ! semua manusia di muka bumi Allah ini punya masalah perasaan tersendiri . tapi aku bersyukur sbb dpt merasai .. dari tengok dan dengar . normal lah kalo ada maslah perasaan .

ada sesetengah org punya masalah perasaan bukan yg sakit tapi yg indah . feeling gitu ! memanjang feeling sendiri ..haha sakit gak tu . maslah mcm ni senang je settle .. feeling sikit .. habes.. haha

okay lah .. smpi sini je aku shonteng .. saje je .. tak dek motip pon .

sekian,
bila budak dah melalut

Tiada ulasan: